6 december

Hejsan alla! Idag har jag inte gjort så mycket mest slappat :D Marsvinen blev
glada då jag kom för att släppa ut dom ur buren och sprang och hade kul,
nu har dom
dock lugnat sig lite och ligger och sover i husen.
Kolan har blivit riktigt tam
nu på den senaste tiden och kommer gärna fram och hälsar :) Min duktiga tjej! När vi hämtade henne var hon skygg och gömde sig hela tiden, vet att man inte ska ta ett skyggt marsvin men min blev hon iallafall och med henne kom hennes matglade syster Mintto. Och ångrar inte en sekund att jag tog just henne för hon är underbar på alla sätt och vis. Dock är hon ganska ranglåg som man märker Minttto och Sally brukar ofta  bråka men då brukar Kolan mest hålla sig undan. Men hon är min lilla ängel ändå :)
Sally som springer race i tunneln :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Längtar så mkt efter att få träffa dom:)

//kram ebba

2011-12-06 @ 19:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0