Gris bus

Hejsan bloggen!
Nu ska jag snart släppa ut dom, det jobbigaste är bara att fixa hela ute buren. Den är ju så stor :) Men det är ju bra för dom att springa av sig lite på dagarna. Älskar då dom är glada och springer av sig i buren dom är så söta då! Själv är  jag ännu sjuk ovh har inte gjort något idag :P Men imorgon är det fullrulle igen :D Fast då kommer jag måsta skriva 2 st prov så blir inte så mycket att se fram emot. Fotade Kolan idag ska se om jag får in bilderna påp bloggen idag. Dock förstördes vissa bilder av en viss hund som skulle vara med och slicka henne. Men hon är så snäll så och bryr sig inte alls om något. Sally har nu accepterat sin rangårdning tror att dom bara bråkade om det. Till och med Kolan kan bråka med henne och det har Kolan aldrig gjort.
En gammal bild på Kolan :)
Och Mintto sötisen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0