Kloklippning

Idag var det kloklippning som gällde något som Kolan verkligen hatar. Sally skötte sig jätte bra och bara satt stilla medan jag klippte hennes klor.
Sedan var det Kolans tur hon försöker hela tiden ta bort tassen så det är ganska svårt till slut lyckades jag få alla klor klippta på henne med :).
Mintto bara satt där med brydde sig inte så värst mycket mest tänkte på mat och sånt tror jag :)

Idag så blir det fredagsmys med grisarna vet inte vad vi ska hitta på men dom ska iallafall få gottegott att äta :D
Bild från igår då dom var ute och sprang :)

Kommentarer
Postat av: frida

sv: Ja det är jättesvårt:) har kämpat med Blixten i 1 år nu, och Morris 2½ år nu, hans klor var skruvade längs med tassen när vi fick hem honom.Men kan lova att jag klipper klorna 1-2 gånger/månad eller när det behövs :)

2011-12-17 @ 19:51:04
URL: http://jagochminamarsvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0