Så här bor vi

Var just ute med vovven på en lång promenad var så kul att få
promenera i snön ja snö! Vi fick snö igår och då blev jag glad
för hatar då det inte finns snö på vintern.
Tänkte visa lite hur grisarna bor just nu i en bur som är 125x 50 cm per våning :) Buren är hemgjord och fungerar bra. Har inte samma inredning mera men ni ser den iallafall :)
Vattenflaskan vill gömma sig lite bakom den ena stolpen :)
Gillar buren väldigt mycket och tycker att den blev välfigt fin som den är just nu :) Det är min pappa som har hjälpt mig att bygga den.
Vi byggde den av Ikea hyllor och plexi glas under spånet har jag tidningar och under set en vax duk och under det en tjock "vaxdukematta" eller vad man skall kalla det. Har tänkt fixa lådor under buren där jag kan ha hö och klosaxar m.m så blir det lite snyggare men det ska jag fixa. Husen är jag väldigt nöjda med hittade dom i min närmsta djuraffär och dom är av plast gillar det då trähus börjar lukta kiss. Dom har 2 st pusselhus och en pigloo som man kallar det

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fint!

2011-12-07 @ 14:21:28
Postat av: Anonym

Vad fin den låter:)

Skulle vi få se mera bilder från buren?

2011-12-07 @ 17:35:21
Postat av: ebba

Kan du visa oss mera bilder?:)

//kram ebba

2011-12-07 @ 17:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0