Snart utsläpp

Ska snart gå och släppa ut grisarna i deras utehage där dom brukar få vara varje dag ca 3-6 timmar beroende på hur dagen ser ut.
Sally och Mintto har hållit på bråka hela dagen. Sally försöker rida på Mintto och Mintto springer iväg. Tillslut blev Mintto sur och försökte bitas.
Hoppas inte att dom ryker ihop någongång. För då skulle ju jag måsta hitta en kompis åt Sally, aldrig i livet att jag omplacerar henne! Hon har redan bott hos så många människor i sitt liv. Men hon är härlig men lite blyg mot okända människor. Så nu har jag blivit helt ♥kär♥ i dessa glas flaskor jag länkade om tidigare. Är en självklar julklapp åt marsvinen iår. Sedan vill jag ha lite till hus åt dom :)
Tror att det kommer bli lättare då man kan tvätta dom är så irriterad på att man alltid måste rengöra dom så länge då dom är i plast.
Men nu ska jag gå och släppa ut dom så dom får springa av sig lite :)

Bild på Kolan som verkligen inte alltid gillar att synnas på bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0