Städat

Idag har jag städat marsvinsburen det blev så mycket bättre när jag städat den, gillar inte då den är skitig. Nu har dom fleece på övervåningen käns bättre då för dom gillar fleece mer än spån. Hunden mår bättre nu och är glad igen. Nu har jag kommit fram till att jag nog måste hitta en kompis åt Sally en liten bebis tror jag kanske det funkar bättre än en vuxen hona. Men får se dom bråkar inte så mycket ännu bara burrar upp sig än så länge.
Grisarnas julklappar skall snart skaffas, vet inte än vad det kommer blir nya hus behövs så tror att det blir det.
Nu blir det bara lördags mys hela kvällen :) 
Min favvo bild på Kolan

Kommentarer
Postat av: Bell-Eve

Den nedersta bilden var verkligen hur söt som helst!

2011-12-12 @ 19:21:58
URL: http://belleve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0