Ute nu

Har just släoppt ut grisarna i sin hage. Dom blir mycket gladare då. Idag ska jag handla juklappar dom sista sedan är allt klart för julen. Idag är det bara 10 dagar kvar till jul så måste få dom köpta idag. Grisarna ska få något kul lättare är det att bestämma då man är i affären annars är det svårt att veta om dom har saken eller inte. Nu har jag blivit frisk igen så blir lite mera pyssel med marsvinen idag än igår och i förrgår. Kolan har gjort stora frammsteg och blivit riktigt tam på sistone. Hon är riktigt på en hela tiden vilket jag tycker är charmigt. Kolan är mitt favorit marsvin om ni undrar också mitt första helt egna såå hon är speciell denna vackra dam :)
Bifogar en bild på henne :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0