Vattenflaskan i glas

Tänkte visa er en bild av den nya vattenflaskan :) Älskar den redan den droppar inget alls och röret är längre än på den förra.
En morot inne i flaskan visar vattennivån så det är lättare att se. Denna kommer lättare att hållas ren märker jag redan. Men det enda problemet var att den var lite svår att sätta upp i buren eftersom jag inte har en galler bur. Men jag fixade det genom att lägga den ena grejen man skulle sätta fast den med mot plexiglaset så den där grejen som du ser att är högst upp så är inte i användning här. Flaskan är dessutom inte rund utan formad så att den är platt på den bakre sidan vilket är smart :)
Här kan man iallafall beställa om man inte hittar en i sin djuraffär, jag hittade min i djuraffären men har beställt från denna butik en gång.
Länk
Är verkligen nöjd med denna, och kommer säkert köpa flera senare :) Sally har testat den och jag tror den är godkänd av henne :)

Kommentarer
Postat av: frida

Sv: Hehe okej!:D Roligt :D



Hmm ser ut att vara en smart flaska :D

2011-12-15 @ 16:28:54
URL: http://jagochminamarsvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0