Vattenflaskor i glas

Hejsan alla idag har jag shoppat. Alla julklappar är köpta nu.
Åt marsvinen blev det en vattenflaska i glas och en tunnel hoppas att dom kommer gilla det. Vattenflaskan fick dom redan, kunde inte hålla mig älskar den redan. Den läcker inte och man kan tvätta den också så att alger inte bildas lika lätt. Så nu är det bara att säga tack och adjö till dom gamla plast flaskorna :) Imorgon så är det inte så mycket som ska göras ska träna hunden tror jag och sådant. Tyvärr så fungerar det inte att få in bilder i datorn idag så får visa er vattenflaskorna imorgon så det kanske fungerar bättre :)
Ni får ändå en se en bild på Sally :)

Kommentarer
Postat av: Simona

Nu blev jag lite nyfiken. Vattenflaskor i glas? Vart kan man köpa det? :)

2011-12-15 @ 01:21:23
URL: http://oskarochprinsessorna.blogspot.com
Postat av: frida

Vart köper man glasflaskor?



Dock tycker jag platsflaskor är jättelätta att rengöra ^^,

2011-12-15 @ 10:35:52
URL: http://jagochminamarsvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0