Dag 1 - En bild på mina marsvin och fakta

Kolan
Clownen i gänget :) Hittar alltid på roliga saker och bus och hon pratar hela tiden och är väldigt social.
Kolan är 4 år och jag hittade henne i en djuraffär, liten bakom huset retad av sina systrar (Mintto och en annan)ändå visste jag att detta marsvin skulle bli mitt och jag ångrar mig inte alls. Kolan är det mest lättlärda marsvinet jag har hon kan snurra på kommando helt felfritt och själv tycker jag att hon är sötast också :)
Mintto
Sötisen Mintto älskar mat och annat gott en gottegris med andra ord älskar att sitta och äta gurka eller annat gott.
Mintto brukar spendera dagarna med att sitta och tugga på hö och sova i myskojan. Mintto har fatty eye. Mintto är Kolans syster.
Sally
3 årig dam som är väldigt bestämd. Vill hon nått så gör hon det och hon gör inga undantag. Fick hem denna underbara tjej i Januari 2011 så om 1 vecka är det 1 år hon har varit hos mig. När Sally kom hit var hon smal och underviktig men nu har vikten blivit bättre. Sally är den modigaste i gänget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0