Dag 10 - Ett marsvinsminne

Hmm svårt har så många olika minnen med grisarna men något jag alltid kommer komma ihåg är när jag fick Sally ♥
Sallys förra ägare hittade vi via en djurdisa sär man annonserade om djur till salu. När jag såg annonsen så visste jag att denna tjej skulle jag ha.  Jag började med att skriva ett mail och vi fick snabbt svar. När jag såg bilder på henne var jag helt kär♥ efter 3 dagar skulle hon äntligen få komma då hade den nya buren blivit klar och då kom den förra ägaren och hämtade hit henne. Jag kommer ihåg att det blev sent och att jag oroade mig om hon skulle komma men sen kom hon och jag var helt kär i henne♥ Hon fick bo i Kolan och Minttos förra bur den natten. Nästa dag skulle jag försöka sätta ihop dom. JAg började med att ha dom på en neutral plats där ingen varit förr. Kolan och mintto brydde sig inte alls men Sally min lilla apa klättrade bara omkring överalt haha :) Sen försökte jag lägga i hop dom och dom älskade varandra. Kolan och Mintto blev helt kära i nykomlingen och Kolan ser upp mot Sally och följer henne hela tiden. Mintto och Sally bråkar dock ibland då dom båda vill styra i buren :)

Kommentarer
Postat av: Cornelia

gulligt att ha en blogg åt sina marsvin! ;)

2012-01-10 @ 16:27:41
URL: http://cornelijaaa.blogg.se/
Postat av: Carro

Åh vad mysigt med marsvin :') Skulle också gärna ha marsvin, men har inte tid och plats... :(

2012-01-10 @ 19:15:30
URL: http://carolinehedqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0