Slappar dag

Idag har det mest varit slappar dag här hemma. Cirka klockan halv 2 gick jag ut med vovven i all snö och det har kommit massor. Vi gick en riktig långpromenad och det kändes skönt :). Marsvinen har bara slappat idag och dom fick just kvällsmat.
Mintto ska snart få sin medicin och hon börjar nog bli bättre dock är hon så envis och vill inte ta den haha :P. Imorgon ska jag iväg till stallet men kommer att städa marsvinsburen med så det är ganska mycket som jag ska göra imorgon haha.  Så inte så mycket som jag har gjort idag alltså. Tänker bada marsvinen någon dag då dom inte gjort det på så länge och dom är lite lata med att tvätta sig :P
En bild på Sally :)

Kommentarer
Postat av: Ylva

Åh marsvin. Skall själv få en i helgen. Sen hoppas jag att jag skall hitta en kompis åt honom ganska snart. :)

2012-01-10 @ 14:09:00
URL: http://mamuten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0